home | technické informace | problémy | moje fotky | fotogalerie | tuning | odkazy | diskuze | kontakt |
Problémy Po tom, co jsem koupil auto, jsem ho samozřejmě různě testoval a jezdil s ním. Motor šlapal bezvadně, prostě paráda. Každopádně hned po pár dnech od koupi jsem narazil na zvláštní problém. Auto za jízdy samo od sebe zastaví. Vypadá to asi tak, že mi spadnou otáčky, vypne se motor a tím jsem skončil. Od té doby hledáme možnou příčinu tohoto problému. Stává se to různě. Ve vysokých i nízkých otáčkách (při předjíždění, na křižovatkách) a zpočátku při najetí na velkou díru. Většinou se do 15 minut vzpamatovalo, případně po odtahu další den. Když si s tím nevěděl rady člověk, co mi měnil olej a řemeny, zajel jsem tedy do autorizovaného servisu v Ostravě, do AF Centra. Tam zkusili napíchnout auto na ty jejich Bosch počítače, ale nic nezjistili. Řekli mi, že nemají zájem spravovat starší vozy, což mě docela popudilo jako zákazníka Fiatu. Ale ok. Další zastávka byla v autorizovaném servise FIAT Nordex v Havířově. Ochotně se ozvali na email, tak jsem za nimi vyrazil. Situace se opakovala až na to, že jsem musel zaplatit za neúspěšné připojení k jejich počítači 300Kč. Zdůvodnili to tím, že v tom mám jakési další služby asi v 50km vzdáleném servisu. Na to jsem se vybodl a začal hledat záchranu jinde. Dostal jsem kontakt na mého automechanika, který sice je odborník na Felicie, ale pořád mu někdo vozí Fiaty. Vymyslel jako možnou příčinu čidlo pro vstřikování. Po opravě to skutečně nějakou dobu jezdilo v pohodě, najel jsem s tím přes 1400km a OK. Pak se to začalo dít ale znovu. Nechal mi tedy seřídit počítač, ale po pár dnech opět ojeb a opět jsem někde stál. To už má člověk opravdu chuť do toho kopnout, vyrvat ty kožené sedadla a auto hodit ze skály. Poslední opravu, kterou jsem tedy učinil, byla výměna palivového filtru. Od té doby zatím jezdím bez problémů (od 5.2.2004) a pevně doufám, že už to bude v pořádku. Tak oprava není v pořádku (20.2.2004) a dnes jsme tedy vyměnili palivové čerpadlo. Každopádně ani to nepomohlo, protože tentokrát auto stálo bez života a vůbec se mu nechtělo reinkarnovat. Odtáhli jsme to teda pryč a nechali na to mrknout další lidi s nápady. Ukázalo se, že pes je zakopaný v modulu zapalování. Momentálně jezdím na modul z VW GOLF, ale už mám nový. Že by nám pomohlo, že se auto úplně zastavilo? Snad jo...
|